čtvrtek 18. listopadu 2010

...tak mám obě děti nemocný.:D Nastydly se mi na koupání v Jáchymově.:D

Ano, ano... asi dvakrát jsem minulý týden projížděla blog, kdy loni začala Linda marodit. A tak škodolibě jsem si říkala, že letos okolo už byly všechny děti rýmovatý, kašlající a dokonce s angínama a MY NIC! Jenže chyba! V úterý ráno se mi zdálo, že něco na Li leze. A když  se odpoledne probudila, měla rýmu.
Rýmu má pořádnou, stále se zmítám v obavách, aby z toho nebylo něco víc. Celou středu probrečela, prokňourala. Já jsem z ní už byla jedlá. Během dne spala jen 45 minut a večer v deset, tu ještě lítala a nevypadala, že by chtěla spát. Naštěstí spinkala celou noc bez buzení. Zítra s ní radši skočím k Dr., aby se jí mrkla do krku.


P.S. mimochodem... jsem si v duchu několikrát a hlavně samolibě (to bych snad ani nebyla JÁ) říkala, že letos URČITĚ nebude Linda, tolik nemocná! Protože bude hooodně otužilá z Jáchymova, že jí jen tak nic neskolí....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.