pátek 8. dubna 2011

háchymov

Skoro po pěti měsících jsme vyrazily s Li do háchymova, jak říká. Škálně říká háchymov, přestože umí vyslovit "J" ... stejně jako škálně říká: hogurt ... a pokaždý když vysloví ve slově "h" místo "j" ...šibalským úsměvem se na nás dívá.



Musím říct, že jsou nádherný, skoro letní dny... proto jsme taky dopoledne vyrazily na koupání. Kromě toho, že jsem při placení nemohla najít peněženku... Linduška okamžitě po příchodu, sebou plácla do malýho bazénku, že to vypadalo, že se asi topí...koukám na ní, jak má fialový rty a říkám: Linduško, tobě je zima, viď? Jdi do bazénku a ohřej se. Ukazuji, aby šla do malýho bazénku. A Li naslepo šlápne ... padá do vody... naštěstí se nenalokala.
Ale mám obavy, že Háchymov omarodí.... ještě jsme se ani nemamočily a už byla modrá zimou... Nechápu, proč je tam taková zima?
Když jsme odjížděly, Li už bolely nohy... pobrekávala, že chce nosit... v autě zjistila, že nemá tygra a dudlíka
...Kdo, zná...ví, jaká je to trááága!!!! ŘVALA A ŘVALA A ŘVALA = PSYCHO!!! Zařvala jsem na ní, ať okamžitě sklapne, nebožejítadyvysadím ...a uvidí! Li chudinka moje, sklapla ani nedusila slzy, nic...jen čuměla, že na ní ječím a byl klid.

Odpoledne jsme šly s Ly ven, venku fičel vichr, že to zase vomarodím asi já.... pravděpodobně se na nás hnala písečná bouře vod zápaďáků :D...fakt, nekecám. Když jsme přišly udělalo se Li blbě, začalo jí bolet bříško a vyblindila se. Pak upadla na koberci, trochu si spálila koleno o koberec, musela jsem ho zalepit náplastí a nakonec jsem jí ještě stačila při oblíkání plesknout paží na oko.... Péťa se smál... a taky už vím, kdo jí naučil na všechny vyplazovat jazyk  :D
V týdnu po vykoupání Linduška letí do pokojíku a břichem jakoby skáče na postel, akorát nějak blbě vypočítala a uhodila se pánevní kosti... táta jí měl hlídat... začala brečet...a brečela a brečela, nejmíň hodinu, táta mě nehlídal, bebjě mě hlídá, neumí nic, neumí ani hlídat ...koukat, bolí mě toooooooooooo, táta je hroznej, bebjě tu na posteli sedí a já šem špadla a uhodila šem se...uááááááááááááááá... táta se mi šmeje, bebjě se mi šmeje...nešmej se táto.... Ať se táta snažil a podbízel, jak chtěl, u Li na ten večer úplně skončil ... brečela a nadávala a zase brečela.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.